Wednesday, February 3, 2010

Kasih sayang dari saya





Nak tahu apa yang bole buat saya suke...happy, senyum, gembire tak henti2? Hahaha teka teka...

MAKANAN!!!!

Pagi pagi lagi saya dah belek belek albom Flickr Datin mary, http://www.flickr.com/photos/cupcakes_by_datinmaryzain/sets/ ...saya memang admire giler work dia terhadap makanan ini...ianya persembahan terbaik, fondant kek, bertahan 5-6 jam walau di mana anda berada, cantek cantek dan SEDAP.itu kriteria makanan terbaik penoh kasih sayang dari saya. Ohhhh yeah!

Hari ini rasa gembire sangat sangat sebab at least saya dah buat 1 persediaan. Ahaks.
Oh! Kek kahwinku.
Saya dah buat perjanjian dengan si pakar kek Erviena pagi pagi tadi. Saya dah ajukan apa yang saya mahukan...ide saya dan terima nasihat dan cadangan dari Erviena. Time kasih adik manis. Saya sukekan ide anda.

Bagi saya makanan yang bakal di jamu di majlis saya nanti adalah lambang kasih sayang dan jutaan terima kasih saya kerana sudi hadir dari pelusuk celah kepada semua tetamu yang saya sayangi. Uh lal laaaa.

Saya dah bayangkan....majlis saya nanti ada pelamin yang comel dan cantik...ada kerusi pengantin yang simple seperti di taman...ada bunge bungaan segar....suasana ceria yang ada banyak makanan yang sedap dan menarik serta unik...wajah wajah ceria yang sukekan makanan dan makan makan, gelak ketawa dan senyum manis dari semua. Wajah wajah sepupu sepupu saya, wajah wajah sepupu sepupu saya yang saya dah lama tak jumpa dan hampir tak kenal, wajah wajah makcik makcik saya,[pak busu di JB datang la yea nanti, saya nak jumpa kamu dan keluarga kamu...dulu kecik kecik saya rapat dengan kamu sekeluarga...kini? :(( ] wajah wajah keluarga saya...wajah wajah yang akan melekat dalam kotak memori dan menjadi kenangan terindah dalam hidup saya.

Bukan muka blur nak marah marak okie!Muka merah merah masam masam not allowed ok di majlis saya. Sile jangan buat sandiwara di majlis saya. Saya nyampah!

Kek...yea kek adalah tradisi dalam keluarga saya. Birthday kek setiap hari ulang tahon, open house masa hari raye pun ada kek, event di office musti tak lupa kek, pegi picnic kat air terjun paling dahsat pun ada bawak kek ok, saya panggil ianya sebagai 'kek picnic cik Ayom'... wakakakakak.

Walau apa sekali pun event, hidup saya di penuhi... di limpahi dengan kek. Tidak lupa jua buat majlis besar buat diri saya nanti.Saya mahu kek besar punyeeeeeeeee. Yabedabedu!

Maka saya akan sediakan satu tanda kasih sayang saya buat semua yang hadir pada majlis perkahwinan saya nanti untuk kite kongsi bersama. Kek bakal di hasilkan adalah idea saya 100% dan kesedapannya bakal di hasilkan oleh pakar kesukaan saya.http://cupcakesbydatinmaryzain.blogspot.com/ Surprise!!!

Di mana saya carik kek yang cantek? Rujukan tanpa ragu ragu http://www.wilton.com/ terbaik!

Hasrat saya : saya mahukan yang terbaik sahaje untuk majlis ini...cara saya, gaya saya.kek saya juga musti UNGU!



No comments:

Post a Comment