Friday, February 12, 2010

Yang di tunggu tunggu Tak Tibe

Yang teruja di hati tak kesampaian...alahai...



saya tunggu sample coklat dan wrapper saya hari ni...tapi tak tibe tibe. saya rasa saya dah berikan alamat penghantaran dengan betul. Saya masih ingat tulisan beliau yang beliau agak sibuk dengan permintaan customer musim rasa cine ini. Saya memahami, tapi sebagaimana di kata beliau, sample coklat saya akan saya terima hari Jumaat.

Hari ni hari Jumaat.Saya rasa keterujaan saya merundum laaa hari ni...pening di kepala dengan cuaca kebelakangan ini yang sangat panas... menambahkan lagi ke tidak gembiraan di hati saya minggu ini.

Di manakah kamu wahai coklat? Sabar yea Lily...pujuk hati sendiri le nampaknya hari ni.

Balik dari lunch hour tadi, saya terjengah jengah di kaunter guard di office saya. Pak dan awek guard bertugas tak ada pulak menegur saya, kalau kalau ada parcel untuk saya hari ni. Nampaknya mereka diam saje...tak ada la tu. uhuks.

image ini dari MyaandDyana

Saya naik ke office tak rasa gembire yang sepatutnya...kakak R menegur saya dan berkongsi cerita yang bole buat saya tersenyum semula...kakak R kata dia akan buatkan pomander kecik kecik untuk mini dias di hari pernikahan saya.

Apa yang saya impikan bakal jadi kenyataan. Yahooo! tapi...di mana sample coklat saye?




No comments:

Post a Comment