Thursday, February 25, 2010

Si Lily Kemaruk

Februari dah nak pergi...

Actually aku agak confuse tau bile nak susun gambar dlm blog ni...gamba tu kalau kite nak letak paling atas, upload dulu ke...or
gamba paling last upload dulu. Hahaha...apa punya soalan daa...tak pe la. Aku cuba jaya je yek.
Usia dah nak senja baru nak berblog macam anak anak muda kan...gini la gaya. Usia hanya number. wah!Heee.

Tadi MamaMarina tanye aku ...

Mamamarina : "akak, pesal tak update blog dah...windu la dengan cerita ceriti tulisan akak"
{{{ kembang kuncup kembang kuncup lobang hidung ku }}}

Akak : "dah bersara"..jawab aku ringkas...dalam hati "malas nak kenang bende lama".
Mamamarina : ayat akak klasik, tulisan macam orang dulu dulu...hahaha saya suke baca la..updatela ye kakak.
Akak : "klasik ke??..cam tooot je akak rasa, nanti la ...belum dapat ihlam nak kasi blogname apa la untuk blog baru..".
{{{{Aku bohong sunat...aku malas nak kongsi blogpage ni dengan teman teman di office. Aku tak rasa free menulis dan menjadi diriku yang sebenar apa bila aku tahu siapa pembaca dan pemfollow tulisan dan luahan hati aku ni}}}}

Mamamarina : contoh ayat akak yang saya suke kan... " Aku mahu diriku di abadikan sendirian begini"...wahhh klasik sey.
Akak : hahahaha...klasik klasik...bile mood jiwang menyerang, camtu la jadinya ayat haku. leh muntah hijau kau...katak hijau pun x muntah. Hahaha
Mamamarina : saya windu la nak baca tulisan dan cerita cerita akak...update la kak ye nanti....leh saya baca baca time busan.
{{{Aku ingat dia nak tanye pasal baju anak anak dia...nasib baik tak. Aku plan nak kasi ke tige tige baju sekali gus...so nanti dapat $$ pun sekali gus. Auw!}}}...

Heee.


Seminggu... bibir ini hanya bercerita tentang beads beads beads.
Aku kemaruk. Harap maklom.

Hari ni seharian di office, hidup aku agak santai, releks. Tak banyak kerja aku di ujong ujong bulan begini.
Jadi aku banyak masa buat bacaan dan research..ewah. Nak tahu aku buat research tentang apa?

Lobata dan kebaikkannya. Hik.
Mengebukan dan memontokkan..woweeee Aku suke!

Tengahari tadi aku pegi AlamAnda, kawan kawan nak makan dessert di kedai baru buka di food court. Dalam seminggu, kami bertukar tukar giliran memandu keluar dari Data Centre, hari ni hari aku kena jadi supir. Di AlamAnda aku tercari cari juga pameran pengantin seperti tertera di bunting di tiang lampu di luar AlamAnda....masok ke dalam...tak nampak 1 haram pun pameran pengantin apa tah lagi bende berkaitan seangkatan dengannya. Tipuuuuu..ke aku tak tahu lokasi sebenar pameran? Hampeh...
Tak mahu terus lukakan hati yang terkilan...aku terus fokus menuju ke sebuah kedai ....projek Febuari dah bermula...kedai FOTOKEM jadi mangsa.
{{{ewah...cam pantun dua kerats tuuuu}}}

Tadaaaa...bulan ni aku beli ini.
Sony Cybershot Magenta color.;))





No comments:

Post a Comment