Sunday, February 21, 2010

Bunga Ros buat Iffa & Izzah

Projek Febuari 2010 di sempurnakan.

Baju Iffa before di upgrade ;)

Baju Izzah dah ada 3 kuntum bunga ros comel comel one...suke!haha..Aku yang suke...

Baju Iffa & Izzah sebelum...
Tadaaa....
nak jahit manik tabur skit kasi lebih comel dan ceria.

Nak letak tangkai tapi nampak tak cantek pulak...


Sejak awal tahun lagi MamaMarina junior aku di office dah mintak aku jahitkan manik di baju baju anak anak perempuan comelnya.

Hari Jumaat lepas dia baru bagi baju kurung purple budak budak tu. Sebenarnya aku bimbang takot takot budak budak suke menarik, atau masookan manik manik tu kedalam hidung manik manik ni dah la kecik. isk!Tapi memandangkan Mak budak budak ni dah beriya iya nak jugak aku jahitkan...maka aku jahitkan la secomel mungkin.
Customer always rite...rite?

Aku dah beli macam macam lagi manik dan kini macam macam warna manik dah aku miliki petang tadi. Selepas projek Iffah & Izzah, aku plan nak proceed dengan projek baju kurung aku plak...Huhu.Kenuri kawen untuk bulan Mac bakal menjelma tak lama lagi.
Aku pun dah mula berangan angan mereka cipta projek untuk bulan March 2010.

No comments:

Post a Comment