Tuesday, March 2, 2010

Mutiara Merah Jambu


Projek bulan March sudah bermula.
Si Marina junior aku di office, bukan tak tahu aku ni baru terkedek kedek dalam seni menjahit manik.
Di berinya aku tangan baju yang berkedut macam ni.
Berkedut gak la dahi aku memikirkan design sesuai untuk tangan baju bercerut begini.
Ehiks..nasib baik jadi cantek.

Cantek ke?;))


Sejak aku jatuh hati dengan hobi bermain dengan manik ni, aku rasa hidup aku lebih bermakna laa..., masa yang aku lalui kalau di penuhi dengan activity berfaedah macam ni, aku jadi lebih happy.

Aku nyampah sebenarnya bile dengar kawan kawan tekun bersiram pokok dan berborak borak strategi membela kambing dalam buku muka ....Ye betol, manusia macam macam ragam. Tapiiii.... Masa berlalu begitu sahaje, sia sia...Bukankah lebih elok kalau menanam pokok dan membela kambing betol?

Kan lebih berfaedah...


Dalam berkerut mencari ilham design untuk tangan baju kurung Marina, sempat jugak aku selang seli memperindahkan tangan baju kurung zebra aku ni ha...Ehiks.

Sweet kan?
Masok bakol, terhempas sendiri lagi...haha

Ha yang ini pulak...ini baju Xanna tengah que untuk next upgrading projek.


Inspirasi rekaan dari :Butterfly Beads .
Tunjuk ajarku SIFU.




No comments:

Post a Comment