Tuesday, February 2, 2010

Bibir ini Menguntum Senyum


Saya dan tunang saya sudah ambil keputusan untuk tamatkan zaman bujang kami ujong tahon ini...Disember 2010. Muktamad.

Hik...tetiba kena kahwin cepat...haa camne? Gelabahhh la apa lagi...hahaha

Namon dah hukum alam ini, manusia hanya bole merancang, segala -galanya dengan KETENTUAN olehNYA yang MAHA kuasa.

Tadi...buat kali ke 2, bakal ayahanda saya call mintak anak bujang dia percepatkan hari kami di satukan secepat cepatnya...se awal June 2010. Dalam hati saya suke juge...tapi dalam suke, saya keliru juga sebab tunang saya tak mahu terburu buru supaya kami boleh lakukan majlis ini dengan cara dan gaya kami. Sekarang saya serabut. Ngehhh!

Saya boleh tergolek dok dengan hanya memikirkannya saje kerana tiada 1 apa pun di selesaikan setakat ini.

Perancangan saya untuk mulakan semua persiapan seawal bulan March rupanya bermula lebih awal dari yang saya jangkakan... Ehekz.

Allah maha KUASA...Doakan yang baik dan molek molek saje untuk saye yea :))

Moralnya : sabar itu iman & Allah bersama orang orang yang sabar.


1 comment: