Tuesday, February 2, 2010

saya mahu...UNGU


Fikiran saya sentiasa ada saja nak tanye tanye sejak menjak nie...contoh eh contoh.

Bulan apakah bulan kegemaran bakal Pengantin bagi tahon 2010......???

1. berapa ramai pasangan bakal pengantin memilih tarikh persandingan June 2010

2. berapa ramai pasangan bakal pengantin memillih tarikh persandingan December 2010


Kenapa saya suke sangat warna UNGU hanya UNGU bukan merah bukan kuning bukan jingga bukan....????


Kalau anda ada jawapannya...saya belanje anda makan di Chilies KLCC ..amacam?

Ini bukan pertandingan seperti blogger blogger di luar sana buat yea. Saje suke suke nak tahu pendapat selain apa yang ada dlm fikiran saye ...bole ke? Hee...atau sebenarnya saya di lambung CHENTA..wahahahaha.

Ps : owh yea , saya sudah sediakan dan buat semua yang di cadangkan oleh....http://4weddingku.blogspot.com/ ...Tolong maafkan dan jangan muntah yea kerana saya akan cerita tentang UNGU setiap hari...weeeeheeee!!!

No comments:

Post a Comment