Saturday, February 6, 2010

Copek bonar masa berlalu

Dia kata nak nangis terharu sebab 1st time orang kasi dia surprise kat office. Dia call tadi...bukan main suke, tergigil gigil nada suara dia ucapkan terima kasih buat aku dan sahabat sahabat hantar coklat suprises kat office dia hari sabtu yang cantek nie. Hik.

Yang lagi best sahabat yang sorang kat melako ni bole sms tanye " eh korang suprise gift bagi Zeck apa yea?" Hahahaha... diana owh diana...blur belake sentiasa.

suke tak suke, pejam celik pejam celik, kelip kelip...tak sedar pun, jam dinding dah pukol 2:45 petang.

Apa aku dah buat untuk hari ni...

1. Aku ada gathering UTC dgn mentor pulak kat bandar baru Bangi.

2. lepas tu nak kena cari/survey2 quotation caterer yang sedap dan murah.[ sekarang tengah tunggu quotation dari ROS catering dari Diah]

3. Lepas tu nak kena survey pelamin dan mak andam pulak. [ sekarang tengah tunggu quotation dari Khareyan Events pelamin yang sungguh fantasia.uh!]


Weddin day aku dengan round table dan chiavari chair from Khareyan...a MUST!

4. Wedding gift. eh masa nikah pon nak kena bagi Nikah gift ek? ayoyooo aciiii.[ belum sempat nak email mintak quotation Yolacoklat lagi hari ni...huarghhhh ]

Giler ah! banyak sangat sangat bende nak survey dan banyak sangat sangat wedding blog idea yang bagos bagos nak kena belek. Dan most of it, aku suke sangat sangat wedding idea mereka. Tak boleh nak bayangkan mereka yang prepare wedding day dalam masa kurang dari 12 bulan. Sure gelabah berkuah ketiak terkejar sana dan sini.

Ha?????terjeling calendar di kanan mejaku...

Now dah Feb 2010 ok...Aku ada berapa bulan lagi to go? Mak! copek bonar masa berlalu den rasokan ni haa.Haha

Anyway to Zeck padan muka ko utk hari ni!Jangan nanges! ko tu dah la pelakon lelaki air mata abad ke 20,
eppi dan tenang tenang saje lalui hidup ini okay! Eppi birthday semuga kamu cepat dewasa dan matang.
Puas hati aku dah balas SURPRISE ko hari tu....hahaha

No comments:

Post a Comment