Thursday, May 27, 2010

Kemaruk


Seriusly...minggu nie aku sedang kemaruk dengan notebook baru ku. Ehiks.
Selepas 7 tahun berkhidmat dengan kompeni.
Baru hari ni laa aku nak dapat notebook baru...kini aku sudah ada 2 ketol notebook.
wink wink.
eh!sampai 2 ketol nak buat apa pulok ek...?

Perasaan ku gumbire tahap no.9 :)

notebook baru.auw!
250GB external hardisk.
Hmm...Apa aku nak sumbat dalam store besor ni ek?
Tinted aka display privacy filter.
korang sure tak nampak punya activity yang aku lakukan dari sudut sisi...
heheheh {gelak evil skit}
Extended battery.
mana la tahu aku lupa bawak adapter kan...bole la bertahan lebih 2 3 jam nak online
dannn...adapter tambahan

Aku saje mengusik kawan kawan sekeliling...
Akhirnya aku dapat jugak notebook color merah nie.
Ada la plak umat nie sanggop bangon datang kat aku dan check kotak notebook ku ...ada code merah ke tak. Wahakssssssssssssss

Aku saje bikin gempak, nak lihat sape paling BB di kalangan kami.
Kalau aku dapat notebook merah, apa lah perasaan mereka dalam jiwa agaknya yer.
Hikhik...

Sure cemburu tahap dewa.
Sebenarnya aku tak fancy sangat bende bende teknologi ni.
Aku cuma rasa lebih bersemangat bekerja dengan notebook baru ni sebab isi belom banyak dan ianya boleh berlari pantas, sepantas pantasnya.

Tak macam notebooklama ku yang masih pantas, tapi dah membosankan.
Hee...

Oh yea, kerana kemaruk dengan mouse baru jugak. Best ar mouse baru aku ni. Kecil dan sedap di klik.
Sama macam key board aku sekarang nie. Rasa lebih SOLID.
dan
Aku asyik gatai tangan nak tukar templates blog aku nie.
Korang bersabar la yek, aku akan kerap menukarnya kerana aku belom menemui template yang aku benar benar suke.

Tadaaa



No comments:

Post a Comment