Monday, May 24, 2010

Warna warni wajah


Baru terima email balas dari EmmaPesona.
Date nikah ku ...Emma dah TAK free. Tiada rezekiku nak rasa sentuhan warna warni ajaib dari Emma di hari nikah nanti.
Uhuks :(


Kerana itu...aku telah makan tomato sebijik, cereal susu dan milo serta nasi lauk kari ayam malam tadi.

*****************************************************************************

Lunch tadi aku ada singgah 1 kedai makan...OMG! service dan food dia sucks giler.
Aku banned sudah kedai makan itew.
Tak hormat customer langsong satu hal, ada ke kasi aku bihun sup dengan ayam seketol gedebuk untuk makan nasi ayam dalam bihun sup aku.
Malas ke hape ?
Nak meniaga meniaga la betol betol kan..owner kedai sile check la pekerja kamu.
Tolong la tutup segera kedai kamu, buat sakit hati orang je makan tempat kamu kalau tak reti hormat tetamu aka customer tahu?

Hmmm...Aku nie...
Nampak macam over acting, nampak macam tak serius kan

seriously...
i do my research HOW TO before approach people, restaurant, boutique and stuff ok.
So, kepada peniaga peniaga berjaya di luar sana...tolong la treat potential customer, regular customer anda dengan baik..supaya hubungan terjalin indah dan berterusan.

Apa la susah sangat oiii.

No comments:

Post a Comment