Wednesday, May 19, 2010

Bye Bye Boss

Di Office...hari ni last day Boss aku sebagai Operations Manager.
Pagi pagi lagi seluruh team Operations dah terdiam baca email bertajok
"Adios...Time to say Goodbye".

Aku balas email dia bertajok
"Arigatok!"
Aku tulis - Fly in the plane of Ambition & land in the Airport of Success...Luck is Yours, Wish is Mine...May ur future always Shine...Good Luck...ops!bukan aku tulis..aku kopi pes sajos.

Hiks.

***

Mereka berdua cute bersama.
Suke ar tengok mereka.

Happy jer.

Di rumah...Saya memang suke tonton Guiliana & Bill @ E.
Guiliana suke Lavendar.Dia giler giler orangnya. Takan la kerja di E muka ketat macam muka perpustakawan la pulak kan.
Tak sesuwaiii.

Oh!tadi mereka buat small office space untuk Guiliana di condo mereka di Chicago tau.
Mereka upah professional interior consultant untuk susun atur closet Guiliana yang dah penoh dengan baju baju dia yang banyak tu...dannnnn...ubah tempat kerja Guiliana.
Guiliana tu rupa rupanya buat kerja di lantai ok.... di kaki katil mereka.
Kesian giler dan masih cute...

Condo dia orang kaler Puteh. eh! suke ar..nak jugak!
Cantek la plak Putehhhh...nampak neat, spacious dan aman sangat.
En Tunang! saya mahu condo dan interior yang berwarna Puteh jugakkk bole?

Ye tibe tibe, hari ni saya jatoh hati dengan Puteh, bukan Purple.
Oh noooooooooooooooo


Life require Change - Bill Ransic.

Di dapur - malam saya hanye makan ...
  • sebijik tomato yang di potong kecil kecil.
  • 4 ketol kecil ayam kampong goreng.


No comments:

Post a Comment