Saturday, May 29, 2010

berdansa

Hepi birthday zai, semuga hidup kamu di rahmati Allah.
sempena buday Zai 5th April hari tu...celebration di buat semalam...
dah lama giler aku tak datag kotak merah di Sogo K.L
Bangunan Commerce sebelah Sogo buat aku ternganga!

Aku nie awal awal lagi dah umumkan pada semua, aku tak pandai menyanyi, suara aku memang tak sedap.
Tapi Ejal nakkk jugak aku nyanyi betol betol..Ejal ajar aku teknik teknik menyanyi dengan betol. Tapi aku memang tak pandai. Aku rasa tak jadi diri aku sendiri. Aku tibetibe bertukar jadi robot.

Rasa macam suruh Julia Robert jadi pandai makan belacan gitu.Ngehhhhh

zai boleh nyanyikan lagu Kris Ellen ...Live like we dying dengan jayanya. Zai jugak ada Kotak merah members card dengan redeem point terkumpol 2967 okayyyy.
Kagum gitew.



...aku ke MAC store. Kedai kegemaran!
Kali terakhir aku pergi SOGO, MAC berada di hadapan lif,
semalam aku pergi, aik! sudah alihla tempat dan lebih besar la pulak kedai nie.

Selain M.A.C, muka aku allergik dengan compact powder brand lain....jerawats

Selepas berdansa dan melalak di kotak merah, aku singgah M.A.C beli Studio Fix dan
lipstik - Fast Play. ;)
Happy, dah mampu beli M.A.C setelah beberapa bulan menderita pakai compact powder jenama lain.
Kalau tak pakai powder and lipstik terasa muka pucat macam pocohong la pulok.


Lagipun, aku memang suke berada di dalam M.A.C store.
Sales girl di sana peramah dan sangat baik.
Terasa macam masa aku kat US masa zaman mude mude dulu.
Aku suke tengok warna warna make up..cantek.
Aku juge suke tengok make up tools yang mereka pakai di badan mereka. Macam toolsman, tapi penoh dengan brushes.
Aku nak beli bloat powder yang selalu aku pakai, tapi dah kehabisan stok plak semalam. Salesgirl tu recommend aku guna Studio Fix .... powder plus foundation. .
Dia sapukan ke wajahku sikit pakai brush.
Rasa selesa dan kemas.

Muka aku sejak menjak ni oily....Tak oily ke ek pakai powder + foundation nie?
Hmmm....
ter lupa pulak nak tanye kat dia semalam...Dah beli baru terpikir nak tanye. Adeih



Sepatutnya kami mula beronggeng jam 3 petang tapi sebab semalam coti umumkan, maka bilik penoh.
Activity berdansa di tunda hingga pukol 5 petang.
Sambil nak tunggu masa berlalu, aku dan rakan rakan lepak di Mekdi, tingkat LG Sogo.

Aku ternampak ini...color Hijau.
Aku adalah pengumpul glass sexy TEGAR.


Mekdi memang bijak...
Selain dari musim prosperity burger. Mekdi juga menawan hati aku dengan...
1. Spicy Chicken Deluxe set...kalau beli set L dapat,
2. Contour glass.
Aku tiada alasan untuk menolak glass yang cantek nie.


No comments:

Post a Comment