Thursday, May 13, 2010

Just wanna be OK

Di office...Sudah masok 6 hari aku bekerja sehingga jam 900 malam.
Semuanya atas niat menolong ...memenuhi tuntutan menolong yang di minta...
cover kerja kakak senior yang di jangkiti H1N1.



Pedihnya hati ini apabile pertolongan di hulur di balas dengan 1 lagi emel "BEST"
Aku rasa diri ini seperti di perbodohkan dengan kata kata emel di berikan kepada Boss hari nie.
Haih!
Keji keji


Sesetengah manusia memang di ciptakan PENTINGAKAN DIRI SENDIRI....eh ye ke? eh tak baik cakap camtu kan..
Manusia jadi pentingkan diri sendiri bile syaitan giler glam menyelinap dalam diri ler...haaa baru betol.
tiada ruang bagi manusia sebegini memikirkan tentang diri orang lain.

Dunia ini hanya tentang diri dia sahaje.
Giler ar bile memikirkannya.
Bapak Keji.

Aku jue manusia tak sempurna...
Aku hela nafas panjang.
Nak di ubah manusia itu mana mungkin kan.
Aku tekad terangkan keadaan sebenar kepada Boss.
Aku bukan mintak Boss menyebelahi aku, aku bukan mintak untuk menang dalam peperangan ini,
aku hanya berharap Boss faham kedudukan sebenar.
Lagipun Boss bukan la berhati kelabu asap seperti dia.


Pertolongan yang ku hulurkan seikhlas hati tibe tibe bertukar menjadi payau, pahit gedegek!


***

Aku dah order barang barang yang aku hendak...Heee

1. Notebook baru
2. Adapter
3. Privacy Filter
4. Extended battery
5. External hardisk..250GB
6. Executive leather beg
Total : $$$ = duit kompeni

laalaalaaa

dan telah di approvekan oleh Boss.
Yahoooooooooooooooooooo!!

Hati ini kembali gumbire...sing with me "U simply d Best!
yeay

***
Di rack vitamin vitamin aku lihat...Vits aku sudah habis la pulok.
1. Calcium
2. EPO 1000mg
3. Vits A, C, E
4. Scott Emulsion color puteh

***

Di Facebook...kawan kawan ajak panjat Broga lagi hujong minggu nie
15th May 2010 430hours.
Petang?nak shoot Sunset eh...hmmm
Heh! ...activity menuju ke waktu Maghrib, hakak tidak berani turut serta ye. SERAM.

Harap maklom.


No comments:

Post a Comment