Tuesday, May 18, 2010

Apa kata Dunia



Di Angkasa...tadi masa aku dalam perjalanan ke tempat biasa kami breakfast...ada beberapa bijik helikopter berterbangan di angkasa...7 bijik.
Nampak sangat comel helikopter tu dari bawah ku lihat...
Agak agak abang pilot nampak kami tak ek?
Bapak aku polis, sejak kecil aku memang mempunyai keterujaan melampau apabila ternampak abang abang beruniform lintas hormat depan aku.
Ehiks....nampak kacak gitu mereka beruniform. Pengaruh hari hari tengok uniform arwah ayahanda agaknya aku nie...

Horayyyy!
Di office...aku dah terima HP Pavilion roller beg tadi ...terima kasih Boss!
Aku adalah yang pertama dapat beg nie.Ehekz.
Ada sorang mamat ni nampak...dan teros sound aku
"
"hey Ly! macam tak sesuai je ko pakai beg tu...tak ada gaya langsong"
Nada orang cemburu memang macam nie..hahahaah
Aku tak ada gaya tak apa...
ko ada ke? Laa laa laaa

Aku order beg ni sebab jaga tulang belakang aku hokey.
Dah tak de calcium dah tulang temulang aku nak pikol notebook ke office hari hari yer.
Aku yang masih muda remaja ni kalau bahu dah herot...cantek tak agak agak ko nak pandang. Apa kata duniaaaaaaaaaaa!

Jangan le cemburu...kalau ko minat, ko order saje.
Tak perlu nak bagitau aku sesuwai ke tidak aku pakai beg ni...
yang tak elok kat mata ko tak perlu la nak bagitahu kat aku yek.
Sebab aku tak heran pon nak komen apa apa tentang ko.

Tapiii...kalau boss tak approvekan order ko tu...hmmm lu pikir la sendiri yer ;))

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


Dari hujung minggu yang lalu aku terpanggil sangat nakmenonton movie Naga Bonar jadi 2 nie.
Hari ni akhirnya impian lebih kurang jadi kenyataan laa...


Ini adalah OST dari movie Naga Bonar..

Nagabonar Jadi 2 is a comedy movie starring Deddy Mizwar and Tora Sudiro as father and son. This movie is a sequel to 1986 hit movie Nagabonar. The story revolves around the relationship between the now old Nagabonar, a pickpocket who became a self-proclaimed general during Indonesia's War of Independence, and his only son Bonaga. The movie touches on various subjects concerning the different views of the older generation and the younger, post-modern generation of Indonesia. These subjects include patriotism, traditional values, and love.


Apa kata Dunia...
funny giler aku rasa bile mereka sebutkan perkataan ini. Tapi kalau di alih bahasa kepada bahasa kite..lebih kurang "isk!apa kata orang..." la kut.
lakonan Deddy Mizwar memang mantap. Aku suke lakonan dia..semuanya real.
Jadi bapak, jadi bapak solehah, jadi orang giler pon real.
Best lah!


Skrip yang tak mungkin aku lupakan dan mencuit hati.

Sejak kamu di lahirkan, aku yang membesarkan kamu, aku ini kasar.
Aku tidak mampu mengajar kau memiliki hati yang lembut.
Maafkan bapak

Pergh!!!tersentuh siut ...
Di celah celah koleksi movie simpananku ...Oh yea. Selain Ketika Cinta Bertasbih 1 dan 2..
aku dah download kesemua siri Naga Bonar movie dari U-tube...;))

Apa kata Dunia...


No comments:

Post a Comment