Monday, May 3, 2010

Digs - si comel yang Hijau

Comelnyaaaaaaaaaa
[ sifat ke kanakkan menonjol lebih tinggi dari biasak..hahaha]

Hahahaha...macam budak budak la pulak pagi Isnin nie.
Sementara menunggu mood nak siapkan monthly report hadir..ewah.
aku selak selak dulu...

news online...
Yahoo....
FB...
emel office...
eh eh...
ada invitation dari fariz la..di ni ala ala hackers kompeni tempat aku bekerja.
Hackers ke? Hackers la sangat...aka dia selalu update aku dengan latest application software..kire hackers la dari aku yang hanya tahu Fbooking sahaje kan..ehiks.

Thanks Fariz...
nampak je wajah si Digs....yang cumel itew.
Hati melonjak ke sukeean.
Ha'a aku suke gak bende bende baru dalam hidup ni kan. Tak ada la bosan dengan bende benda yang sama setiap hari dan bulan kan.

Aku teros download.Aku suke sangat sangat sebab...
1.Si hijau ni membolehkan aku..membalas message rakan rakan teros dari pop up message.
Canggihhhhhhhhhhhh.
2. Si hijau ni membolehkan aku ...online seberapa banyak IM yang aku nak...kalau aku nak connect dengan kawan kawan di YM or GoogleTalk or MSN or macam macam IM yang kawan kawan aku guna..BOLEH! sekali dalam 1 list. Yahooooooooooooo

3. dan sekali gus FBookinggggggggggggg dannnn

4. Emailingggggggggggggg juge :))


Klik sana klik sini...
Walauweiiiiiiiiiiiiiii...hidup lebih indah dengan sekali klik di 1 tempat. Heaven.

This is my thang!;)) i loikeee

No comments:

Post a Comment