Wednesday, May 4, 2011

Call me Zarif

Surpirseeeeeeeeee!!!

Mickey mouse tee'set utk zarif ..suke tak suke tak?

tido tak mau bukak2 mata sampai balik...sama macam auntie Jaijom.
oh!ada gamba dia senyum...nanti lah upload yek.

mommy zarif yang tak sabar2 nak makan lepas habis pantang.
Eh! dia ni dalam pantang jalan pantas eh..macam dah habis pantang..Hiks.

sabtu lepas,

Pegi visit jijah dgn baby boboy Zarif @ Seromban Duo Negori sembilan. Sangat mudah segala galanya buat kamoo kan Jah.

Bersalin tak sakit. Aku dan Jaijom nganga sajos dengar cerita kamoo.Dah bersalin, dapat menyusukan baby, badan kamu dah jadi slim melim. Aku sangat cemburu.

Aku teros teruja sangat nak timbang badan..eh! hikhik nak timang baby boboy bile mendengar cerita2 Jijah :))
Tangan menyelak baju menyusukan zarif di tangan, ku lihat Jijah begitu yakin menyusukan baby sulong lelakinya. Wah! sekejap saje kamu dah bertukar jadi isteri dan ibu kini. Aku kagom campur terharu.

tibe tibe ada suara sumbang, soalan kelako dari Jaijom,

"Puting kamoo jadi besar eh Jah lepas bersalin" dengan dahi berkerut.
Aku punya bijik mata hitam berrolling rolling cam rolling cake kauuuuuuuuuuuu dengar soalan dia...sunggoh la selamba badak..wakakakaka.

Hampasgas betol BFF aku nih.. muahahahaha

Nak baby kena ada ilmu jua kan, Jum read me : Folate your unborn child guardian.

No comments:

Post a Comment