Tuesday, May 17, 2011

Citerasa Barat | Mushroom Chicken


Lokasi lokasi?

3rd times datang sini...

mula mula datang sini dengan officemate, aku order Chicken Mushroom. Superb! kemudian
datang lagi...dengan officemate yang ketagih dengan Sirloin. Aku pon order Sirloin Well Done. Agak liat tapi tetap layan.
Kali ni aku datang bawak Mr Suami...dia nak cube macam-macam.
Kami order 3 menu utama.Jom zassssssssssss menu kami order ;)

Oglio Spegethi..very nice.
Sirloin - medium well. Superb!

Pilihan Puan lily apa pulak? Jeng jeng jeng....:))


Aku suke datang sini sebab...
menu menu di sediakan sedap, sedap di sini mengikut kamus Puan Lily yea...tasty !
suasana cosy sangat, rasa macam kat rumah je. Relax dan harmoni. Nak tengok bola sile ke mamak yea..ehiks!
Service pon bagos, tak perlu tunggu lama-lama.
Owner pun mesra orangnya.


Bile bile pasti aku datang lagi...nak bawak sape pulak ek? hikhik...hmmm..sebenarnya aku dah terliur nak pekena chicken mushroom dan carrot cake lagi.

Semalam baru cite pasal nak detox usus..wakakak

Apa da dey!

No comments:

Post a Comment