Tuesday, May 17, 2011

For Sale | Four Teen Buttonaires


Happy Wesak Day...dey yall! :))

Buttonaires ni kak nun tak gunakan pun masa majlis persandingan kak nun Dec 2010 yang lepas.
Sebabbbbbbbbbbbbb...
kak nun dah tersalah letak dan menyebabkan kaum keluarga tak menemuinya. Hikhik...

kelam kabut hidup kejap kan masa tu...



Meh nak cite...

Antara barang yang aku betol2 terlupa nak pass kepada PA aku pada hari persandingan aku ialah...Buttonaires untuk ahli keluarga aku selitkan di dada masing masing.

Majlis persandingan kami , aku dan encik suami buat pulak konsep Combine dan Jimat.Wakaka...Buttonaires pulak terlupa nak bagi. Maka, rojak kangkung betol la ahli keluarga aku dan ahli keluarga encik suami becampur gaul di lokasi persandingan kami.

Buttonaires tak ada sebagai penyeri di dada pun, kami tetap dah tawennnnnnnnnn :))

kepada bakal bakal pengantin or sesiapa jua yang nak adakan kenduri kendara memerlukan Buttonaires sebagai penyeri ahli keluarga or ahli gotong royong ke.
Jangan segan silu emailkan kepada Lilyjaafar@Yahoo.com untuk dapatkan 14 Buttonaires
berwarna off white ini yek


kak nun nak let go je ni.
Sudi sudikan yea....:))

No comments:

Post a Comment