Thursday, March 31, 2011

Sikit sikit lama lama jadi BUKIT


Warnanya yang menarik dan kesukaran mendapatkannya...menjadi penyimpan kekayaan paling unggul.
Walauwei...


***

" RM 655.00 - 1 dinar.Aku nak lock harga ni. Set?tanye SIFU emas kepadaku
"Tak ada harga lagi rendah ke bro?" balasku selamba.
"so far itu harga paling rendah untuk minggu ni..minggu lepas di galakkan beli tapi poket aku pun kosong....tak pe agent belum balas lagi sms aku..sabar kejap" balas sifu emas.
"Kalau ada harga lagi rendah nak ar.... SET!" jawapan balasku pasti.

Dinar pertama ku terima pagi tadi dengan harga RM 653 - 1 dinar. Dapat la baki RM2. Heee

Sekeping surat beranak dan resit pembayaran di sertakan bersama 1 dinar yang ku terima.
Alhamdulilah.
...Sikit2 lama lama jadi bukit ..tak gitu?...;))


"Minggu depan aku akan bawak ke Ar rahnu." sifu berkongsi maklumat.

"Wah...best nye best " terliur jugak aku nak tahu ilmu menggunakan dinar dan melipat gandakannya.

"InsyaAllah, nanti aku share process dan procedure atas pengalaman sendiri kat Ar rahnu" balas sifu.
" Baikkkk. Setia menunggu ilmu itu Boss" balas ku teruja.

Senyum...tak perlu kata apa apa..senyum :)) jum baca ini cerita > http://www.publicdinar.com/









No comments:

Post a Comment