Thursday, March 3, 2011

Get it , Milk It

Erk! Perotku sakit sangat sangat....hmmm aku tak mampu nak duduk, apa lagi nak berdiri. Aku terlentang...

Bagitau boss melalui sistem pesanan ringkas " Saya MC hari ni"
Boss balas ringkas " ok "

Terlantar atas katil, aku layan FB dan Blog Doktor Zubaidi. Canggih tak canggih kan zaman sekarang ni, doktor yang berilmu berkongsi pengalaman dan pengetahuan melalui alam maya yang boleh di kongsi bersama tanpa hadir ke klinik doktor. Terlentang atas katil je macam macam maklumat aku pelajari pagi ni.

Tak puas dengan blog, aku gatal tangan klik FB logo doktor dari blog beliau. Kut2 la esok lusa aku ada pertanyaan untuk aku dapatkan jawapan dari yang pakar macam senior doktor ni kan. Wow! Tak sampai 5 minit, Doktor Zubaidi accept aku sebagai KAWAN. Terima kasih Doc.

Kalau dah terbaring je atas katil, jari dan tangan je mampu aku gerakkan. Jeling wall rakan rakan, wah! ada offer menarik banget. Dah lama aku mengidam nak bawak niece aku yang sorang tu kilat2 kan kuku dia. Hmmm...

Maka,

You have been successfully subscribed! Thank you!

Apa lagi la yang ko klik2kan tu Lily oiii. Heee . Nails Paradize here we come this weekend.




No comments:

Post a Comment