Tuesday, March 29, 2011

Boss Korang Best Tak?


"jgn marah dik....
keje kena ikhlas baru dtg berkat"

Hmmm....aku mengadu meluahkan yang terbuku dalam perasaan pada Abang Senior.
memang banyak benar kata kata Abang Senior.Aku akui...
mencabar dan tercabar sunggoh rasa diri ini.

Aku dan rakan rakan sekerja semuanya dah level super duper senior,
dah masak ranum dengan process kerja kerja yang kami lakukan seharian di kompeni kami bekerja.
Dulu kami ada Boss yang BEST.
kemudian atas peralihan pihak pengurusan dan politik organisasi,
BOSS aku yang BEST di pindahkan.
kemudian, kami terima BOSS celaru bedah.
kemudian client tak berpuas hati
BOSS celaru bedah di pindahkan.
kemudian, kami terima BOSS SPORTING SMART FRIENDLY DERMAWAN.
kemudian sebab dia BEST sangat, dia dapat offer lebih BEST di tempat lain.
sekarang, Boss yang ada plak...ALAHAI

Masalah aku ialah...
aku terpaksaaaaaaaaaaaaaaa berhadapan dengan BOSS baru aku yang alahaiii sangat
alahai sangat dalam kamus peribadi aku ialah { penat mak nak layan ar!]

Masalah aku yang ke dua ialah..
BOSS baru aku pulak, ada hubungan akrab dengan abang kepada BOSS kecik.
Walau macam mana alahaiiinya Boss aku, Boss kecik tak mungkin dapat berbuat apa apa seperti mana di perlakukan kepada BOSS2 yang terdahulu.
Aku pulak tak dapat nak mengadu domba masalah kepada BOSS kecik secara tak langsong sebab hubungan akrab kekeluargaan yang ada.
Ye ada orang nampak professional di bibir...professional macam mana sekali pon...ALAHAI
Aku suke boss yang SMART.


No comments:

Post a Comment