Friday, March 25, 2011

Berseri seri nampak

Auw! [ muka tersengih macam kerang busuk saat ini ]

Hari ni sepatutnya masing masing dapat gaji…tetapiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii….harapan dan impian masing masing…Punahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh! Muahahahaha.

Gaji tak masok hari ni….maybe malam nanti atauuuuuuuuuuuuuuuuuu

akan masok pada minggu depan hari Isnin. Erk! Kronik bagi mereka yang dah habiskan semua duit gaji bulan lepas hingga ke titisan yang terakhir iaitu RM9.05 tertera baki dalam account masing masing.

Wahahahaha leh caya ke? Mampus idup balik, mampus eh pengsan…idup balik aku tak caya.

Porah la korang woi! Hentikan ler…

Semuanya tengah berlakon telenovela drama Filipina…aku tahu dan pasti, masing2 masih ada baki dari duit gaji 2 bulan lepas oke. Berlakon la korang…

Kalau ada duit gaji masok, muka masing2 berbling2 macam baru terima 10 JOTAAAA gitu. J.

Aku? Terkulat-kulat memadamkan impian nak beli kasut berlari weekend ni…Hekhekhek.Kena la den tunggu hari Isnin la gamaknya...adusss Miss la nak serbu Adidas Puma sale weekend ni..uhuksSSssss. Eh chop! apa pasal aku rasa macam aku baru je beli kasut lari baru ek? Hmmmm pikir...pikirrrr...harderrrr...

Oh! yea, kasot terkini aku dah tertanggal tapak..tak berapa rajin nak pegi tampal kat abang tampal...so beli baru saje la yek. HEEE

Nasib orang makan gaji…Happy Friday Yall!

No comments:

Post a Comment