Tuesday, March 22, 2011

Run Lily ....Run


Kompeni aku buat event Amazing Race bulan hadapan.Woweeeeeeeeeee teruja teruja...tak mena mena niat hati aku untuk buat sesuatu yang memecahkan rekod peribadi hampir nak tercapai. Hikhik...[macam ada rekod ]

Syarat syarat penyertaan : 1 team mesti la di sertai oleh 5 orang wanita plusssssssssssssssssssss 5 orang jejaka macho lagi FIT.

"Dari ke mana nak kena lari ni?" soalan di kemukakan padaku
"Tak pasti lagi Abg Mee....kite setup team la dulu...Abg Mee on?" tanye balasku pada abg otai
[aku pilih ahli ahli jejaka yang macho lagi hancor..wakakakaka]
Apa hadiah pemenang Ly? tanye abg mee lagi
"LIMA RIBU RINGGIT bangggggggg...sape nak bagiiiii?"

Dalam pujuk memujuk jejaka jejaka hero turut serta, aku sebenarnya masih lagi dalam dilemma nak join ke tak. Mana la tahu kena lari dari cyberjaya sampai ke Ipoh , henti kejap2 di R & R dan menyahut cabaran makan AYAM golek sekor ke. Tak ke pancit hakak sok????? Hee...
Nak join ke ?
tak,
join?
ke tak?
tak join?
join la,
Heee...

Dalam tak sedarkan diri....eh! separuh sedar...aku hulurkan details info diri kepada kapten.
Erk! number telefon dan employee id telah di daftarkan tadi ok....Tak buleh toleh belakang dah nie.

Aku " apa nama team kite weh?"
Kapten balas " KAKI MAKAN"

Lunch Hour,

Aku temani sahabat makan tengahari di kedai makan Asam Pedas....nasi dengan ikan merah asam pedas jadi pilihan. Nasi lagi????????????????????????????? ada hati sertai arian AMAZING nih.....ajojojooooo

Tinggalkan kata kata perangsang dan sokongan untuk aku woi..wakakakaka.






No comments:

Post a Comment