Friday, April 16, 2010

Kenangan Manis itu Musti Abadi



Yeay yeay! encik Daniel , fotographer idaman saya sudah balas email saya bersama quotationnya.
Yeay yeay!
December beliau masih AVAILABE!!!
Hati saya sangat berdebar debar...saya sangat teruja maksima saat ini.

Saya juga tak sabar nak bincang bincang dengan encik tunang untuk menjadi kan en Daniel sebagai fotographer hari penting saya.
tak sabar nyeh!
harap harap encik Tunang setuju dengan pilihan saya

Arigatok en Daniel.

Sekarang ni otak saya tak bole nak fikir mood apa yang saya mahu gayakan...yang pasti
saya nak gamba saya modern ...ye ye...modern...bukan vintage...sebab saya pon dah berusia agak antik kan.Hiks...
maka saya nak nak nak...gamba2 saya nanti...gitu gitu.

nak sweet...
nak elegant jugak
nak potraiture jugak
nak group shot jugak
nak family shot pon nak
nak album
nak printed foto
nak DVD
hmmm personal web hosting???...nehhhhhhhhhhhhhh

Pening kapala ...mana satu NAK pilih ni? Masing masing ada style tersendiri la...Haiyooo

No comments:

Post a Comment