Monday, April 12, 2010

Misteri itu Syiok


Aida sent you a message.
Aida Salleh
Aida SallehApril 12, 2010 at 2:04am
Re: Da, Nor Alyeeyah Azman sape weh??
owh.... pakwe ko yg mana li... eh kenal kan la ngan aku

Perempuan... perempuan...kalau tak megorek rahsia aku, tak sah!

Gelak gabak bile aku dapat email dari kawan sekolah menengah aku ni...
Nak je aku balas message dia dengan jawapan
" pak we aku ...aku sorok dalam peti besi....ko suruh Doremon carikan kuncinya kalau nak kenal..."

bole gitu?
hihi..

kenapa nak sorok?
Malu ke?
Kacak sangat ke?
Anak Tan sri ke?
Bukan aku nak rampas pon pakwe ko tu..

Hahahahaa jawapnnya ialah...
bukan
bukan
bukan
bukan begitu dong...
jawapnnya ialah : Saje...Gedik!ahaks.
hidup ni kalau ada rahsia...lagi warna warni kan kan kan..:))
Suke!

No comments:

Post a Comment