Saturday, April 10, 2010

DIANA si sabon SLIM




Jangan tak percaya!!!

Sambil mandi, sambil sabon sabon boleh slim. Yeay! saya suke sangat sangat ide ni.
Terima kasih kepada pencipta sabon.
Bravo!

Peringatan : Jangan di gunakan dia kawasan Breast.
Sile ikut panduan dengan baik ye pengguna.

Sambil sabon2 pastikan berbuih buih dan kemudian sapukan atau sental buih buih sabun tersebot di bahagian lemak paling tebal...biarkan ianya di tempat berlemak dalam masa 4 hingga 5 minit.
Nak tunggu 4 hingga 5 minit macam lama la plak yea...
sile sental pulak celah celah bilik mandi anda supaya sama bercahaya dengan kulit anda...bole gitu?
Selepas di bilas, anda akan rasai sedikit tindak balas sabon kepada kulit, kulit akan terasa ke panas panasan...seolah olah di tuam dengan tuala panas. Mungkin di sebabkan tindak balas kulit saya dengan sabun tersebot, saya rasa begitu. Tak pasti pulak apa yang orang lain rasa yer...mungkin kulit saya jenis spesis kulit ala ala unta ke kan. Tu sebabnya rasa cepat panas.
Apa pon tindak balas di tunjukkan, saya rasa selesa saje.
Hihihi

Isi kandongan sabon slim Diana ada lah seperti tertera, tapi saya ada buat siasatan lanjut tentang kebaikkan seaweed dalam process menguruskan badan.

***

    Benefits

  1. In addition to providing vitamins and minerals, seaweed also improves the circulation of blood and lymph, contributes to the moisturizing of skin and helps detoxify skin.

    Many of the benefits of seaweed are cosmetic, but the same vitamins and minerals that contribute to the beauty benefits of seaweed will also assist in maintaining overall health, including by reducing allergies.


Saya order slimming soap ni dari DF Spa Nusantara dengan harga mampu milik.
Ha...kepada yang berminat nak cuba
Jangan ragu ragu, jangan segan silu...Nak order, sile contact terus Rosy <<<>>>
atau
saya juga bole tolong order kan untuk Anda




Slimming soap bernama DIANA ni jugak berbau wangiii.
Suke!

No comments:

Post a Comment