Sunday, April 25, 2010

mahu nampak HOT jugak



....lepas SPM kami tak pernah jumpa...Cuma malam ni dengan jasa baik FB, kami bertemu semula.
Power tak power FB.

Masa aku tengah chat dengan kawan aku masa sekolah menengah, zuber...

di windo sebelah...aku nampak blog anak buah aku pulak update gambo ni....dia cam tahu tahu jek aku pon ada niat nak nampak HOT! wakakakaka...

giler oren!
sama dengan kaler kasot oren aku...


ZuBer kata " muka ko tak berubah, maintain je sampai sekarang...cuma ko tembam je skit...tapi COMEL"

Berdetak terus dalam hati...
"Aku nak potong rambut pendek ah! bley berubah ke muka kalau potong?"

Aku borink ar bile orang cakap muka aku sama jer.
Aku suke kelainan...aku nak gak unik2 look.


cam ni ke...HOT tak kalau aku potong camni...try je la yek??
tak try mana nak tau dok?

camnie HOT medium?
cam ibu ibu je la plak aku tgk...

camnie? kang muka aku makin nampak TEMBAM plak..

modern short bob?
rambut aku skit..bole BOB ke?


***********************************

Oh yeah, dalam FB kan ada chat box kan...alkisah...
seorang jejaka request add...bile aku check mutual friends dia..adalah salah sorang kawan dia merupakan kawan aku jugek...so sebab ada kawan aku, maka aku accept dia la sebagai kawan...sekurang2nya aku ada rujukkan kalau dia berniat tak baik ke, nak meniaga ubat ke jamu ke kan...:)

Aku check profile dia..
macam berasal dari PERAK orangnya...ada la jugak ucapan TAHNIAH beliau BARU dapat anak no 3...dan
dia bagitau niat dia nak tambah kenalan dan nak tanye aku BANYAK BANYAK soalan...

Dah la agak tak berapa kenal kan...macam polis la pulak nak tanye aku banyak soalan kan...hikhik
Aku masih dalam mood baik maka...

sebelum tu dia ada tanye aku 1 soalan ni yang buat aku macam tak caya jer aku yang menjawabnya...

Mamat tu : "u asal dari mana yek SEBENAR BENARNYA?"
Aku : " Indonesia,
atuk nenek asal Indonesia, datang Malaysia, lahirkan anak anak, mak dan ayah saya di bawa ke Tanah Melayu, maka lahirla saya di bumi Malaysia"

Lepas tu mamat tu balas " i nak keluarla pergi lunch."

Hahahahaahahahaha

No comments:

Post a Comment