Wednesday, April 14, 2010

Jadi la FOTOGRAPHER saya


yuhuuuu intai eh..:P

eh!ada ke people yang intai2 blog saya ni ek...Perasan jek.
Tak kisah la yea. Saya izinkan mengintai....Hari ni saya bergelumang dengan kerja di office dengan tenang.Lawak jenaka di office sentiasa ada...hidup saya sentiasa gembire. Jadi tak perlu risau gundah gelana, saya ni memang seorang yang ceria. Ehekz

Tadi lepas lunch saya ada masa lapang sikit, saya ambil peluang blog hopping....nak cari fotographer la.

saya mencari fotographer untuk hari istimewa saya. ...untuk DECEMBER 2010.
Hmmm merekodkan saat saat indah di hari istimewa bersama yang teristimewa di temani dan di selubungi dengan mereka yang bernama teman teman dan keluarga adalah saat yang bukan hari hari dapat saya rasai.
Maka saya mahu....yea saya mahu fotographer yang paling hebat mengabadikan saat saat itu.
Hebat pada saya, mungkin tak hebat ada kamu kan. So this is the story of my foto grapher terhebat di kaca mata saya...:))

Dalam keluarga saya pon ada fotographer terkenal tau. Semua jenis camera dia ada...Hikhik. Fotographer tu sebenar benarnya ialah Abg ipar saya sendiri...

Dari kaca mata saya, work abang memang POWER. Bukan kerana dia abang ipar saya ...bukan, saya puji kerana saya SUKEkan apa yang di hasilkannya. Hasil kreativi dia...
Saya yakin sangat sangat abang mampu hasilkan gambar gamabr menarik di majlis saya nanti...TAPIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII

takan saya nak biarkan dia sibuk ambik gambar saya di majlis saje kan...pasti waktu itu dia pon akan sibuk melayan tetamu dan bergumbire bertemu sahabat handai , saudara mara.... Hmmm...


Abang ipar saya pun memang suke bermain dengan warna...bagi dia...

" I embarked on a conquest of inner space, texture and colour bringing the beauty of the natural world indoor, that is transformed onto paper and canvas. I have explored my work in such a way which might lead to confusion and curiosity on the part of my viewers, I hope that the viewer will explore my work through his or her own individual imagination and perception of the world. I have arrived at my philosophy of life and work: Art is Life and one of the Best Introduction to Art is Nature."

haa...camne dengan Falsafah dia ...ternganga kan.Heee...

jadi...
Saya rancang untuk ambil juga seorang fotographer untuk majlis perkahwinan saya nanti laa...
Tak kisah la berapa budgetnya sekali pon...Saya sanggop! Sekali seumur hidup...

Matlamat : Musti cantek, musti manis, musti di ingati, dan musti di kenang sampai bile bile...wah! sunggoh demanding kan...yea..saya cerewet....kerana semua itu penting bagi saya.
Saya lompat....lompat lagi dari satu blog ke satu blog, saya terjumpa fotographer terkenal nie....nama dia sedap...terkenal ke? Saya tak berapa pasti...saya kurang arif kehebatan dan kerancakan dunia fotography Malaysia, lagipon saya ni jenis spesis yang percaya dengan apa yang saya lihat sendiri....

saya tanye rakan rakan sekerja...eh korang kenal Daniel Zain?
Junior saya budak MMU gak jawab " kenal"
Junior saya kata " work dia semakin lama semakin improve tau...budak MMU gak dia tu ".

Mendengar testimoni camtu, saya jadi teruja...tertanya tanye....
Siapakah Daniel Zain nie..?
Saya tanye encik Google dan saya jumpa

Saya Nakkkkkkkkkkkkkkk kamu jadi fotographer sayaaa
Saya teros email.
Harap harap dia ada masa untuk saya....
sile balas email saya en Daniel..plssss

No comments:

Post a Comment