Saturday, September 4, 2010

Di bawah pengaruh Tuanku.


Aku memang selalu berangan nak kawen dengan anak Raje sejak kecik...
hikhik adeih adieh...masa kecik kecik laa..rajin berangan.Dah dewasa ni kalau berangan skit, jerawat timbol tak hagak-hagak.

cam tak caya je aku bukak rahsia hati aku sendiri di sini.weeeeeeeeeee {sure ramai yang bantai gelakkan aku sampai gastrik nih }
HEE
Pi tengok cermin dulu pi..


Reben dah siap potong...warnaaaa...DI RAJA.
Hahahaha seharian kerja aku potong ribbon jer.
Aku juga dah ikatkan kepada beberapa guest gift nanti...cume tak dapek la nak display sekarang kan.
Nanti tak supriseee le pule. ;))

Aku fikir punya fikir, aku rasa rasa la kan....
warna ni wujod kerana aku di pengaruhi oleh image yang selalu berada di dalam minda aku nie tau...

iaituuuu

tadaaaaaaaaaaaaaa...
Ya ini la yang selalu ku impikan pada hari pernikahanku...


cak pong cak pong


No comments:

Post a Comment