Tuesday, September 28, 2010

Suke + Duke


Boss dekati aku tadi...

Boss " kamu nak start cuti bile?"
{{cuti di atas merujuk kepada cuti kahwin sayeee...hee}}

Saye dengan senyuman manis bak halwa " 1hb Disember 2010...bole?"
Boss tanye lagi " Sape nak buat report report kamu nanti?"
Aku senyum berbunga sekembang kuntuman bunga matahari yang mekar di pagi hari.

:))

dalam hati
{report? apa bendekah itew report? Miahahahaha...}

"Saya bagi kamu 2 orang backup staff.... Mulai hujong bulan ini, kamu ajar dia buat report...
next month kamu guide dia buat report sendiri...begitu juga dengan task task kamu yang lain."

begitu juga dengan task task yang lain?

Ya ...ya...yahooooooooooooooooooooooooooo
Yariba Yariba!
melompat lompat menari gaya saturday nite fever di bawah bebola lampu lip lap lip lap...hahaha

"Tapi kamu mesti pastikan report dia betol...kalau salah, saya jugak yang nak kena jawab"

{ back up staff aku ada penyakit LUPA tahap dewa...hi hi..evil smile lebih evil dari devils wear Prada... }

Senyuman ku semakin kembang sehingga ke Sungai Petani.

**************************************************
Kisah tak berapa best.

"Kawan kamu masok hospital, tak tahu pulak bila dia bole keluar wad... air ketuban dia tak ada" boss sampaikan berita terkini.
"Doktor yang mengesahkan air ketuban tiada katakan, kes kes seumpama ini 50-50 saje buat kebanyakan baby..selebihnya kuasaNYA yang MAHA BERKUASA"

Aku NGANGA
Dugaan...

Sama sama la kite berdoa semuga kamu dan baby kamu sihat dan BERJAYA.
Amin



No comments:

Post a Comment