Saturday, June 12, 2010

Tahniah Hana



Lengkap sudah majlis pernikahan dan persandingan Hana sebagai Puan Hana di majlis bertandang di Putrajaya tadi.
Majlis Pernikahan dan berinai selesai dengan meriahnya pada 4 June 2010.
Majlis persandingan sempurna dengan canteknya pada 6 June 2010.

Pelamin pihak kami lagi cun aku rase...heee...

Ahli kelab single n mingle


tersekat dek tangkai bunge la plak food spinner nie...

sodap!!!

mewah, aku dapat 2 ketol buah tangan teros.

******
Majlis bertandang sebelah pihak lelaki - Farhan @ Putrajaya, Percint 9.

hey!tadi aku dan nieceku si Fa nampak si penyanyi fofular Abg Zainal Abidin di luar entrance dewan tau.
tibe tibe je kan, tibe tibe je ni... kedengaran suara suara sumbang menyanyi nyanyi " hey anok anok tok leh meraso ..mandi lauttt..." tibe tibe je....hahahaha...

oh!aku tak pulak amik gambo dia..maklom la.Maintainnnn gitew. Tapi kalau dia memang hadir majlis persandingan Farhan...aku memang takan lepaskan peluang gitew.waaaaaaaaaaahaks! :))
Tak sampai 10 min dia berdiri di ruang legar..dia beredar. Aku agak pasti dia silap Dewan majlis. Heee

Belum lagi pukol 3 petang, kami dah beransur balik.

Overall Majlis bertandang sebagai penutup majlis... OK la.
Mungkin kami semua dah keletihan teramats.

***
Aku pilih jalan MMR2 menuju ke rumah Abang.
Jammed giler. nasib baik lane menuju ke Ampang lebih jammed dari menuju ke Gombak.

Takan semua manusia nak pi Genting kut.
Aku keletihan...sampai di rumah Abang, aku belasah mee goreng kakak ipar ku goreng pagi tadi.
Lapo balik kau...siap tapau lagi untukku bawak balik ke playhouseku. Heee...
Aku juga belasah air soya dan air mata kuching yang abangku beli di stall depan rumah.
Slurpssss..syiok habis num ice di petang hari.

Aku juge sempat berbincang bincang dengan Abang dan kakak iparku untuk majlis ku pulak.
Aku nak sambal udang dannnnn rojak buah sebagai salah 1 menu....bole tak kakak?

No comments:

Post a Comment