Tuesday, June 29, 2010

Login Buku Muka Dapat nie tak?




ini bukan kisah Login FB dapat $100.
Bukan bukan bukan yer.


Ini kisah tentang masok bank, keluarkan duit banyak banyak, dapat duit koyak.
nampak tak?
Tak?
Sile pegi kedai spek...eheh..macam aku la plak yang kena buat spek ni.
Tadi masa kat bank tak mo check betol betol, dah sampai umah baru ternampak.

haih!camne la leh tak nampak duit nie koyak tadi.

sakit hati tau bank kasi duit camnie.
sakit hati betol dengan orang terakhir pegang duit tu yang tangan dia gatai, gentel gentel sampai rabakk...atau
aku sakit hati sebab bank tak control kualiti kertas...
Kalau aku tukar kat kedai, kedai pon reject tau.
Macam la duit tu koyak angkara aku.
banyak kerja lain nak buat.


Lagi satu yang aku sakit hati, kalau duit tu datang dari toll LDP aku leh terima lagi.
Ni betol betol keluar dari bank.
Pfft.

Oh! tadi aku dah bayar duit booking untuk tempat persandingan aku...OOOoooops!
duit tu dah termasok dalam timbunan duit aku serahkan kat Azman.
Masok ke bank semula la ye si koyak.

No comments:

Post a Comment