Saturday, June 26, 2010

2 dan separuh LELAKI



Ada orang kata cite Dexter best.
Ada pulak yang kata cite GLEE best giler.
Ada jugak yang gilerkan Benci Bilang Cinta...[cite indon ni tiru cite Korea tau...Princess Hour]
tapiiiiiiii....

Aku suke giler Two and Half men.
Lawak nak mampos.

Two and half Men.

Tadi kan,aku tengok satu siri nie....gelak tak habis habis lagi nie...

Abang si Alan pegi jumpa pakar terapi tau.
Alan kan duduk serumah dengan Abang dia.
Alan ni kan macam freak giler orangnya...nampak macam baik, padahal perangai irritating dan poyos giler.

ada sekali tu...
Alan pernah curik girlfren abang dia.
Alan pernah suruh dia berhenti kat tengah2 highway sebab dia di serang klaustrofobia. lepas dah bersusah payahh berhenti, Alan cakap dia OK. hahahahaa
Alan pernah pasang lilin, sampai terbakar langsir rumah, pastu Alan call bomba la kan. Abang Alan mengamok la..sebab girlfren dia tetiba suke kat Abang Bomba..wakakak melepas.

Adik beradik pun ada issue dalam kehidupan seharian...Standard la tu..

Yang kelakarnya...

Well, semua manusia kan perlukan support system, atau pun tempat untuk meluahkan perasaan.
Masing masing kan ada karakter tersendiri, so..
Kelako la...hahahaha gelak dulu.

Pakar terapi abang si Alan dalam siri tadi ialah si Cikgu pompom kejam dalam GLEE tu...apa eh nama dia SUE. wakakakakaa

So, pakar terapi tu tanye la Abang Alan, kenapa dan apa sebab dia datang jumpa pakar terapi.
Issue apa nak mintak di selesaikan?

So Doktor pakar pon tanye laa...
"Ko ada masalah dengan sape?"
Abang Alan buat muka pellik " everything fine!"
"Ko ada masalah gurlfren ke? "
Abang Alan jawab "Tak"
"Ko ada masalah sex ke?"
Abang Alan jawab lagi dengan muka yakin "Tak."

of kos la, bende bende ni dah jadi life style dia, mana ada issue.Tiap tiap hari hidup dia tentang perempuan dan sex saje kan. Mana ada issue...so aku pun pikir, apa masalah mamat nie kan. hikhik

So, bile dah dengar sepenoh perhatian kisah kisah Abang Alan cerita tadi nie...pakar terapi pon pelik la kan, kalau semua perkara tak de masalah, apa kes?
aku pun turut pelik gak la masa tu..wakakkaka

Abang Alan pun jelaskan kat pakar terapi...rahsia kite berdua tau, rahsia pesakit dan doktor.....
Abang Alan bisik " aku ni suke pikir untuk masa depan tau, so aku datang sini sebab nak bagitau yang aku sebenarnya nak ko tahu la..mana la tahu satu hari nanti, kalau kalau aku ada rasa nak bunuh Alan"

wakakakakaak
Now Doktor Terapi pulak kena soal siasat dengan Abang Alan.

Sakitttttttttttttttttttttttttttt.
kelako giler la weh.

Moral of the story : Aku luahkan perasaan melalui blog...kalau tak menulis kat blog kang aku plak yang pi carik pakar terapi macam si SUE...haru biru la donia ini.

macam macam perangai manusia kan :))

No comments:

Post a Comment