Friday, June 25, 2010

Minum Berries anda jadi sihat dan cantek



aku tunggu di tepi jalan, aku nampak sebuah Gen 2 oren parking di hadapanku.awek pemandu di dalamnya..dia nampak tersenyum...
Aku berlari menuju ke arahnya, seorang jejaka memberhentikan keretanya untukku...aku melompat dan teruja.
lalu menjerit " Bestnyeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeh"
Aku naik MAZDA 3 baruuuuuuuuuuuuuuuu...

tekan skit AUTO, tekan skit jadi MANUAL.tekan punat skit masok Gear 3.
interior lebih kurang macam mitshubishi Ah Mon aku naiki berbulan yang lalu.
dua kali aku pandang ke tempat meter, dah macam console mainframe gitu.
sesuai sangat dengan karakter empunye kereta.
Teknikal sunggoh citerasa
Overall, interior best, leather seat dan keluasan tempat duduk belakang dan depan.
puashati.
MAZDA 3 bukan milik aku.
Abud punye.

Best best!
[sori gen2 ladeyh, im not looking for u..wakakakaka]
Noty sunggoh ai..hiks..

************

Aku juga shopping barang barang menjaga kecantekan & kesihatan dalaman
Kinohimitsu Detox Juice, kali ni perisa Cranberry ...
kali terakhir aku minom 6 days program detox juice ialah januari lalu.
dah 6 bulan eh..cepat betol



oh yea, kerana aku beli Kinohimitsu di SASA tadi, aku dapat FirmUP - instant beauty essence
dengan harga Rm8 sahaje.
Kollagen gitu. FIRM up!:))

Perempuan sanggop telan apa sahaje untuk CANTEK.
terkentut2 la malam ni nampaknye..hahaha
detox day 1.




No comments:

Post a Comment