Monday, June 21, 2010

Sedapnyeeeee



Hari ni aku ke bosanan, boss perempuan tu kasi aku new assignment. Verify something bla bla bla...
Kalau dah aku yang verify work korang, sah sah la nama aku gak yang pasti UP tak lama lagi.
Aku tahu, staff2 yang bakal bekerja sama dengan aku...bukan la jenis RAJIN yang aku harapkan.
Ngeh.

Suke tak suke...
Aku dah mintak boss perempuan tu pilih orang lain untuk assignment tu, tapi dah tak ada sape yang layak kecuali aku. Kerna aku ni accurate orangnya...begitula katanya.

Perghhhhhhh!
Aku ni accurate orangnya?
Sejak tahon bile ?
Huwaaaaaaaaaaaaaaaa.

Demi tugas, amanah dan tanggongjawab di berikan, aku terima jugak dengan agak berat hati.


Jadi balik kerja seawal mungkin hari ni, aku terus renung muffin pemberian di hari perkahwinan jijah Sabtu lepas.
Sayang sebenarnya nak makan, tapi muffin Jijah ni nampak lembut dan gebu.
Aku ngap sekali..
dan sekali lagi...

Sedapnyeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
Nak mintak kat Jijah lagi lah.Hiks.

Nak sambon tonton u tube - Grey Anatomy season 6. Chalo! ;)

No comments:

Post a Comment