Monday, June 14, 2010

Rejab 1


ganti puasa...hari ni masok hari ke 2 aku ganti. Ada 3 hari lagi...hari hari yang aku lupa aku dah ganti ke belom, akan ku ganti dengan puasa sunat.

Ya Allah, kau berkati la puasa ku ini.

aku nak masak tomyam,
aku nak buat tembikai laici,
aku nak masak daging masak kurma,
sambal gesek perah asam limau,
karipap pusing inti daging.

Perghhhh...mencabar ke tak hidup aku hari nie? Di kelilingi rakan rakan yang sama sama pimpin tangan berpuasa dan tak henti henti cerita pasal makanan.

Nasib baik iman ku mantap. Ehiks.

Air liur bertakong seperigi. Weeeeeeeeeeeee. Tabahla wahai hati sampai ke petang.

Alhamdulilah, aku sempat balik dari office dan masak sardin sambal campor tomato... makan dengan nasi puteh, kasi kicap jugak dalam. Cun!

Air teh munge melempab tekak...:))

Puasa ganti no 3, bersambong di hari Khamis. Jom ;)

1 comment:

  1. wahla.. nie pose pon sudah gila babas plan nya.. bile mau pedi and mani nie? x de lumpuh le nanti tuh

    ReplyDelete