Sunday, June 20, 2010

Merci beaucoup Mek




Aku baru sampai dari kampong petang tadi.
Aku lihat playhousemate aku melayan Waka waka eh eh..This time is Africa.
Aku kacau dia...heee

"bape ribu ko habis pegi Paris, mek? tanye ku pada mek.
"Arghhh jangan tanye aku pasal duit..wakakak nasib baik aku tumpang tido rumah adik kakak ipar aku kat sana..aku pokai dah nie" balas Mek selamba dengan ramai kusut masainya..hikhik...
Bape ribu weh flight?" aku masih tak dapat jawapan.
"Aku amik tiket masa Matta Fair...MAS direct flight return about RM3900" balas Mek dengan malasnya
"Cite la wei ko pi mana...bape ribu dah habis ko bawak jalan naik train dan food?" tanye ku lagi kepochi..hik
"Dalam RM5000 jer aku bawak, aku tak beli apa pun, tees Paris ko ada ler" jawab Mek masih blur blur.

Mek bercerita tentang perjalanan kegemarannya ke Venice Italy... dan masalah bahasa di hadapinya di sana. Mek beriya iya cerita tentang Kota Cinta dan pasangan serindit yang berciuman di padang indah di bawah Eiffel Tower....

Antara dengar dengan tidak kisah excitednya Mek mengskodeng couple bercium di Eifel tower,
aku plak dah berimaginasi macam mana la rupa tees di belikan Mek...hahahaha

satu helai saje pon tak pe...
Merci!!!!


O laa laaalaaa...wei Paris Jum!


2 comments:

  1. tak aci im going paris next year! waka waka eeh eh~

    ReplyDelete
  2. next yr? For real? waka waka eh ehhh..this time is PARIS..huhuu..

    ReplyDelete