Sunday, June 13, 2010

gumbire SETAMAN

Muka happyku...berKilat berdentum.wakakaka

Apa yang berlaku petang tadi, seperti telah di aturkan olehNYA yang maha Kuasa.
hati ini bahagia gumbire berbunge bunge setaman, hanye Tuhan saje yang tahu.

Kite minum duluuuuuuuuuuu...



oh ini bukan kisah tentang A&W yer...hikhik.

Apa bende yang ko gumbire sangat nie Lilyyyy????
Aku gumbire sebab baru pulang menonton Prince of Persia bersama encik tunang di Alamanda.
Aku gumbire sebab aku dapat makan A&W..wahaksssssssssssssss! cerita basi cerita biasa.
Aku dapat vlackverry BOLD ...Yahooooo
Alaaa takan dpt vlackberyy nak kecoh sedunia minah oiii...amende la yang gumbire sangat nie...perkara perkara di sebut kat atas tadi nie..macam cerita ceriti biasa jer kan.
Ahaks!!!
Teruja
terkesema
wakakakak
VlackVery bukan i punyeeee...Encik Tunang punyeeeeee.Bluuuekkkkkk
Encik tunang sile belikan satu ketol untuk saye jugee...next month can? Hee...

Sebenarnya...encik tunang memperkenalkan aku dengan kawannya sama sama belajar di ITM dulu di taman petang tadi.
Nak di jadikan cerita...kawan encik tunang ni pakar dalam bab menguruskan majlis perkahwinan oke.
Dia berjawatan Wedding Consultant A to Z
Now aku tak payah nak pening pening kepala ke sana ke mari lagiiii.
Aku hanye perlu bawak berbicara dengan kakak ku tentang keputusan yang ku ambil.
Arggggh!!!
kakakku ke Bandong pule.
Tak sabarnya menunggu kepulangan mu kakak, agar aku dapat luahkan hajat di hatiku ini.
Aku pasti kamu jue akan SUKE.
Kalau kakakku suke hati gumbire setaman, aku lah manusia paling bahagia di atas muka bumi ini.

Hari ini hari bahagia...ku :))
Ya Allah...aku bersyukur atas nikmat yang kau curahkan buat hamba mu ini.
Alhamdulilah :)


No comments:

Post a Comment