Tuesday, June 8, 2010

Berbahagia Selamanya





Aku baru sempat mencuri masa upload gambo wedding niece aku, si Hana yang berlangsong hujong minggu lalu. Rata rata rakan rakan berikan komen yang berbunyi...
" sweet...
simple...
cool..."
Tak kurang pulak yang siap hantar Personal Message dan email gitew...mula mula usik mengusik tentang Hana, pastu berlarutan bertanyakan bile pulak turn makcik Hana yang satu nie.
Ala la la la long...:)

Adoiiiiyai.

Ada yang nak kena book flight 6 bulan lebih awal...semata mata nak hadiri majlisku ..katanya
Ada yang nak mintak percepatkan sebab husband aka kawan aku jugak nak migrate berkerja di Phenom Phen.
Ada yang nak hadir majlis ku dan dalam masa yang sama nak ke new zealand melancong bersama sama family..apakah?
Ada la pulak wife kepada nephew ku yang sulong ajak aku ke Beijing melancong dan ke Perth honeymoon tahon depan.
huwaaaaa

Macam macam ragam sunggohlah manusia nikan.
Aku ni haa masih terkial kial menbuat persiapan...dia orang plak kemain pakai hembos je apa yang mereka inginkan.

Kini aku paham...
Patutla banyak sangat tips tips menghilangkan stress dalam majalah2 buat bakal pengantin...kan.

Anyway, hari ni aku dah settlekan bakal pengapit di majlis persandinganku nanti.
Awek comel lotey tinggi lampai orangnya bernama "D"...ehiks.

Aku juga dah selesai berbincang bunge pilihan bersama dekorator hantaran ku.Auw!
Bunga pilihan white okid campo dengan purple cymbidium { psttt agak agak apek pasar ada jual ke purple cymbidium yek??}



Meanings : Purple is often associated with mystery.

This meaning is clearer with dark purples than with lighter shades, just because of the depth and darkness. Depth and darkness
are a bit mysterious.

But all purples are a mixture of two very opposite colors - - red and blue. And this is what makes it a mysterious color. Red is hot, passionate, energetic and aggressive. Blue is cool, tranquil, calming and secure. The two colors combined create the mystery of the color purple.

No comments:

Post a Comment