Friday, July 29, 2011

Party Durian Kuching Tido dalam MasterBedroom


Perkenalkan...
Hantu durian..hahahaa siap ngaku.




Semalam,
tibe tibe aku di beritahu... seseorang akan call apa bila buah berharga itu tibe di muka pintu depan office aku.
Siapakah orang itu?
Walah!

Terus rasa macam hidup kembali di zaman mude julite sewaktu menuntut di ITM apa bila ada orang ketuk pintu dorm 224 dan hulurkan kad bertulis, "salam perkenalan dari secret admirer di atas sejambak cekelet".
Tanpa nama.
Walah!
:)) Kes ramai peminat la ni kununnya..kahkahkah.

Tapi kes semalam memang kesah benar nyah....serius aku tak tahu sape yang belanje. Tapi aku henjoy giler!Slurpsssssssssssssss

Terima kasih banyak banyak kepada abg abg macho yang terlibat menonggeng, mengopek, memperagakan diri dan membuang kulit durian semalam.

Best kan?


nah lily..amik. utk ko ni..

nah lily..ni untuk ko jugak...

nah nah nah..habiskan lily..makan makan sampai lembam..

nak lagi? meh bukak lagi meh mehmeh...

Hee aku rasa tak puas la...
tibe tibe aku rasa rindu nak makan buah durian ni bersama BFF aku di sisi.
Sure dia pening tengok wajah aku.
baru aku puas agaknya..kahkahkah
Pagi durian, tengahari durian, malam durian, esok durian.

Korang boleh?
Hahahahahaha


Isk isk isk! orang sibuk nak sambut Ramadhan, aku sibuk berpartyyyy yea?
...Astarghfirullahalazim Lily...Lily.



No comments:

Post a Comment