Wednesday, July 13, 2011

Cookies Coklat ke Oat lebih Sedap?




Tengahari tadi, aku dan sahabat pegi lunch di Bandar Baru Bangi.
Restaurant Pak Hassan Ayam Kampong
aku amik...
ayam kampong,
sayur bendi celur,
sambal tempoyak....
aku nak amik sotong masak pedas...tapi sahabat2 tak bagi. Allegik aku belum baik sepenuhnya.
Kang bengkak semula...sape yang susah?

Aku mengalah...

Selepas lunch,
aku ajak sahabat singgah kedai ZAHRA Scarves. Merah kau signboard kedai ni. Cantek. Sangat menggoda.
Masok masok, belek belek. Warna warni dan pelbagai jenis shawl dan tudung ada. Harga pun berpatutan.
Aku tahan nafsu kesumat.
Al maklom la, ikot hati mati....maka beringatlah, bahawa bukan tiap tiap hari boleh shopping tudung dan shawl yea adik adik. :)

Nanti dah dekat nak puasa, kite shopping okayyyy! [ peringatan untuk diri sendiri ni sebeno benonya...hikhiks]

Melangkah keluar kedai,
sahabat aku nak beli cheese bread stik la pulak kat kedai bakery berdekatan.
Aku terpandang ini....terus menerpa tak ingat dunia ok.

My Favourite...ini lah makanan yang aku baham semasa menuntut di university mude rumaje dulu dulu.

Nak 2!

Penting: Oh! samprit yang adik tu suruh try...sangat SEDAPPPPPPPPPPPPP.
Rasa nak nangis plak tetibe mengenangkan Ramadhan bakal tibe
Apa ke nama kedai bakery tadi tu yek?
Adusss...

No comments:

Post a Comment