Sunday, July 24, 2011

Macam mana nak pakai Tudung Bawal Cun ni?




My 1st tudung bawal...Heee.Excited!

Minggu lepas,
budak office aku baru balik dari seberang...family vacation katanya. Bapak dia ni suke explore kampung2 yang menghasilkan product kulit lembu asli di sana. Dengar cerita je, aku teruja.Nganga...
Perkhidmatan transportation menaiki kereta kuda masih menjadi pengangkutan utama di kampung itu ok. Wah! tak teruja kau...macam kisah dalam drama sinetron kan...Ehhh ini kisah benar yek adik adik... ok.

Macam macam dia bawak dari sana...
ada kek brownies kukus Kartika sari,
ada telekung dengan kerawang, telekung kerawang 1 layer 2 layer,
ada tudung Bawal bermanik atau di kenali sebagai Kerudung Paris Payet di seberang,
tudung berhood di panggil kerudung hoodie, dan macam macam lagi lah.
Ada gaya tokey tudung tak hakak?hahahaha...

image dari dianrainbow yang cantek.



Aha!
Kepada peminat tegar Dian pelangi, budak budak kat office hakak tu memang berebut rebut nak dapatkan tudung berhood sebab aku rasa belum hangat lagi pengeluaran tudung sebegitu di Kuala Lumpur.

Aku pulak sibuk rebutkan tudung bawal...Hahahah Alahai...Tudung bawal pon nak berebut ke kak lola? Tudung bawal kan berlambakkk di pasaran.

AHaaaaaaaaaa!betol..betol memang betol.

Aku lihat Dian pelangi pakai tudung bawal zaman Mak Andak aku pakai di kampong dulu. Cun siot!
Vintage ke hape korang panggil...Hahaha...Dik kerna tudung lama zaman masa mula mula keluar dulu.kini dah jadi barang antik zaman ini lah yang kak Lola excited nih.

Aku amik tudung bawal bermanik untuk Aidil fitri nanti. Heee...cantek tak?

walaupon hanya tudung bawal...tapi tetap rock!


Erk! masalahnya kan...
aku mana reti pakai tudung bawal? Uhuks...Siasat siasat...


Terima kasih yek Najah....sekarang hakak dah tahu camne nak gayakan tudung Bawal lip lap Aidil fitri hakak nanti.
Bagus sekali ..Arigatokkk;)

ps : Kat mana nak beli hoodie tu?
Sile visit : Noor Hijab ;)


No comments:

Post a Comment