Saturday, July 9, 2011

Kak Lola Dan Collagen


831am - Jam loceng berdering....@#$%^&*(()

eh! bukan...
suara anak anak jiran aku duk tendang bola ke pagau rumah rupernya.
Terkejut aku dari tidur malam yang lena.
Phewwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww.
Nasib baik la korang main bola pagi ni...kalau tak pasti hakak hanyut di lautan katil sampai tengahari.

Okeh! senam aerobix 15 untuk hari ini.
Come on!


i luvvvvvvvvvvvvvvvvvvf this steps.

Bangun2 tidur...
lepas gosok gigi dan cuci muka, sekeping sachet aku ambil dan masokkan ke dalam mulut.
Masam masam manis rasa dalam mulut. Sedap!
Minum air suam/ kosong secawan.
Goyang2 mulut..hahahahaha eh! mana adaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.
Pagi pagi dah buat lawak meroyan eh Lola. Kahkahkah

Bangun2 tidur..
teringat cerita dari adik manis yang excited sangat nak miliki kulit wajah cantek dan mulus macam zizie ezzette katenya. Pengsannnnnnnnnnn hakak sesaat. Hahahaha
Adik manis bukak testimoni yang beliau baca bahawa VCO elok di makan dengan Vit E - Shaklee.
Sebaik terbaca statement beliau, tersenyum aku di balik laptop.
Kalau aku, aku pasti tulis testimoni...VCO elok di makan dengan Vit C plus nutrilite AMWAY. Sebab apa plak?

Sebabbbbbbbbbbbbb semestinya kak lola ko ni agent AMWAY. Bole gitu? ;)

Di sebab kan ke terujaan melampau adik manis, aku tak berkesempatan nak share semalam. Asyik gelak je kan.
Sebeno benonya, hakak amalkan pemakanan supplement VCO dengan Catalyst Collagen. HEEE

Apa pulak la Collagen ni Kak Lola oiii???

Collagen with Vitamin C

Collagen is a powerful long-term anti-ageing protein.It improves the skin's elasticity and suppleness, reducing lines and wrinkles. Collagen produces a firmer, more even toned skin and helps to achieve a glowing radiant & more youthful complexion.

Apa pulak khasiat dan kebaikkan collagen ni ?
Aduiii kak lola ni...banyak rahsia kecantekkan rupernya yek...wahahahaha
Hidup ini kena banyak sabar dik...usah gelojos.

Next entri yea akak kongsikan kebaikan dan khasiat mengamalkan collagen ..Nantikan! ;)


No comments:

Post a Comment