Thursday, July 28, 2011

Kisah si Comel | Nayli

Sedar tak sedar,
4 hari hakak ke sibukkan...
4 hari jugak akak miss update blog. Heee...
Rindu tak?
Tak?
Rindu?
Olololoooo...
kesengalan tetibe menjelma.

Alhamdulillah, Ahad lepas




kenduri cukur jambul Aqiqah buat cicit baru Haji Jaafar.
Sapa plak haji Jaafar ni?
My arwah Daddy yea ;)
Ini kisah si Nayli.
Cicit baru dalam Jaafar's clan.
Cucu pertama dalam Nordin's clan. {Aabang sulong ai..;)}
Siap pelamin kacak lip lap lip kauuuuu << statement nanny yang jeles sebab zaman dia tak ada menatang ni semua..kah! >>

Sapa plak si cicit?
My niece's brilliant daughter..Nayli furtado...ewah!



No no no..Inas Nayli Farhana.
Kalau arwah tuk Jaafar masih ada...sure dia kata " ntahhhhhhhhh tak reti aku nak nyebut namanya" hikhik
[tibe tibe teringat kenangan bersama arwah abah masa kakak aku dapat baby sulong dulu dulu...

"sapa nama baby Abah"? tanye ku yang tak dapat turut sama ke hospital melawat.
"Ff fa Parah Diyanah..... ntah payah aku nak menyebutnya.."jawab Abah selamba buat buat tak ingat.

Hihik..nama-nama anak anak zaman milinium la katakan. Kalau tak dua ketol, tak sah.

hmmm sedapnya cabut rambut gatalku..:))

"yaiks! nenek bubuh pokok apa pulak aatas kepala aku niiiiiiiiiiiii??"

"oh! ada camera gurl lah...pose!"

" hi...satu hari nanti saya nak jadi Lawyer... "

Posing tersengih ...Comel lagi bijak bistari rupe dia kan?
eiii geram betol.


No comments:

Post a Comment