Sunday, September 18, 2011

Birthday Party Fawa

Selamat Hari Lahir Anak buahku....

Semalam 17th September 2011 adalah hari lahir anak buahku yang ke Dua puloh toooott..Heeee.
Aku hanya mampu mendoakan kebahagian dan kehidupanmu di berkati olehNYA yang maha ESA. Amin

Bile nak tawen? {Soalan standara la kan dari makcik makcik...Oh Nooooo! im a makcik now????Erk!}

Oh! tunggu pakwe habis study Master yea. Bagus bagus..senang hati makcik, anak buah bersuamikan jejaka Malaya ada Master Kungfu...muahahaha ada gaji besor, boleh beli kereta besor, dan rumah besor.

kihkih...Mampus pengsan bakal anak buah aku mendengornya. :))



Meriah majlis open house plus birthday makan makan kat umah kakak semalam.
Kak long yang kebetolan nak menjamu selera dengan juadah Laksa Johor yang dah jadi tradisi kami...bawak pulak anak cucu cicit sekali. Setiap kali datang 4 5 buah kereta. Hamik kau.

Raye haji nanti kite BBQ kat kampong pulak yek!
Yeay!

Sejak menjak usia dah bertambah ni...hati aku bahagia apa bila di kelilingi oleh sanak saudara abang kakak dan seluruh keturunan Ja'afar's Clan. Kalau dulu masa bujang2...aku lebih gemar lepak melalak dengan kawan kawan, kini aku dah semakin berubah...keluarga tersayang adalah keutamaan ku.Oh yea! tanda2 usia dah menjejak senja ...:))

Meriah dapat usik mengusik anak anak buahku yang mengheret sama pakwe masing2.
Dalam gelak suke suki bergembire, aku selitkan jua nasihat dan amaran buat anak anak dara kakak2 ku agar menjaga diri dan maruah keluarga ketika bercinta.



Semuga kehidupan anak anak buahku di lindungi & di berkati Allah selalu hendaknya. Amin.

{risau aku dengan kes kes zina dan kisah2 anak anak remaja sekarang yang di cekup melintuk liuk di atas peha kekasih hati di celah pokok taugeh dalam malam gelap gelita walaupon usia hanya la mencecah umor 16 tahon...Selisih mintak simpang!}

Kenyang perut senang hati.Alhamdulillah :)





No comments:

Post a Comment