Friday, September 23, 2011

Agar Agar Seksi

oh ya Allah!
cantek molek kemain agar agar Abang kite nu.....malu ai.

tercabar sunggoh la aku bile lihat agar agar ayu dia...
dah la nampak je dah rasa GLUP sangat...
kreatif pulak tu....
memang sah berbakat hebat.

nak jugak di bandingkang dengan agar agar aku buat kan...

Agar agar aku buat masa aku persembahkan pada hari Potluck kompeni aku hari tu?
Allahu Akbar!
Masok perot senang hati jer rupernya...Kih.

cousin " mana agar agar yang ko banggakan tu ?"
Aku " tak sempat snap..dah habis hadam dalam usus dia orang...kihkih"

Gambar Hiasan : Agar agar makcik meri  buat bagi mengaburi mata masyakarat.
 :)) :)) :)) << gelak meleleh air mata nih...

Beberapa hari kemudian....
selepas gambar2 di hari majlis di edit cantek..

cousin " laaaaaaaa patut habis hadam...separuh loyang pon tak sampaiiiii Loyah oiii "
Aku " aku suke agar agar halus..."

Dalam hati aku { MUAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA }



Suratan atau kebetulan...

No comments:

Post a Comment