Thursday, March 4, 2010

Wangikan diri Anda.



Tolong la mandi pakai sabun...tolong la mandi kalau terbau badan tu dah berbau busuk...tolong la. Nak di jadikan cerita, takdir penentu segala....aku bole terserempak dengan article dari Mstar online tentang issue Bau Badan.



Tahap kronik jugak rupanya isu bau badan busuk ni yek. Aku ingatkan aku je jadi mangsa...rupanya ramai. Ahaks...rata rata hadapi masalah yang aku hadapi. Sukar untuk berterus teerang dengan sahabat...risau kalau dia terkecik hati.

Ada jugak yang berani beerterus terang, ye la kalau sahabat jenis selambar tak pe jugak kan...kalau jenis tak boleh tegur, sensitif?

Masak aku!Haih!

Hukum alam paling simple, paling mudah di fahami.

Apabile kite wangi, orang di sekeliling akan rasa nyaman dan selesa bersama kite..."hurmmm anak sapa la wangi ni"


Apabile kite berbau busuk, orang di sekeliling akan mula "uwekkkkkkkkk...hish!tak mandi ke hape budak ni?"
atau...
jauhkan diri duduk diam diam dalam "gua"

Parfume yang kakak berikan sempena tahun baru hari tu pon belum habis aku guna, abang ipar ku dah hadiahkan aku dengan satu lagi parfume kegemaran " Chip & Chic "

Aku bukan nak kata aku ni mahluk paling sempurna, aku manusia biasa sama saje macam kamu kamu dan kamu... bezanya aku ni dah biasa hidup di kalangan mereka yang menjaga penampilan, kebersihan diri dan wangi sentiasa.

Panas sikit mandi...mandi plak pakai sabun pelbagai wangian.Kadang kadang bau strawberi dengan kulit pon dah hampir sama lah. wahahaha. Dah mandi bersabun sapu lotion pulak..lagiii la wangi, nak keluar spray parfume plak...makin WANGI.

Kasihan sahabat...tapi dah jadi sifat semulajadi aku agaknya...kalau aku rasa tak selesa, aku menjauhkan diri.Kalau aku rasa tak boleh tahan, aku tinggalkan saje.

Bunyi macam kejam kan...tapi itulah diriku yang sebenarnya.

pelik :: eh eh...mana hilang font type, font size, tab itu sudah hilang woii...kembalikan!!!

No comments:

Post a Comment