Thursday, October 27, 2011

Musim hujan datang lagi



Musim orang dapat bonus ye jugak kat office aku sekarang nie.
Musim orang naik pangkat ...lagi la yea sangat.
Yang wajah berseri2 gelak ketawa rajin buat kerja sampai larut senja tu...ha! itu la antara orang orangnya kan.
Yang moncong je tapi balik lewat senja tu...aku tak pasti la pulak. Mungkin tunggu hujan reda kut. Ngeee...

Tapi...memang ada...ada juge ..iyee...
Musim musim yang berwajah ketat. Al maklom la..dua dua tak dapat.Hiks.
Kesian,
berusaha sekuatnya tahon depan yea.
Kalau tahon depan tak dapat juga.
Berhenti je la :))

Bagi aku...Aku tidak la ketat2 kan muka. Sebabbbb...
hari ni aku dapat makan murtabak free. Weeeeeeee
Dermawan yang dapat bonus belanje ler. Nyumnyum.
Murah rezeki dermawan kite hari ni hendaknya.Amin.

Rajin kerja
Sentiasa kerja sama
Dermawan pula.
Perghhh memang layak dapat Bonus.
Tahniah kepada yang berjaya.
Tapi jangan di lupa...duit banyak juga adalah sebahagian ujian dariNYA.
Tak gitu?

Musim hujan ni...
ramai yang sambong cuti sempena Deepavali semalam.
Suasana agak boring dioffice hari ni.

Sampai dirumah pulak, encik suami beritahu satu berita tak berapa nak menarik.
Dugaan datang lagi.
Sabar la wahai hati.
Roda hidup memang begini.

Harap harap esok hati lebih ceria.
Jum tengok Shawl Chiffon murah2. Raye haji nak dekat dah nie.Jum aa

Mood | dancing in the rain nih...laa laa laa < nyanyian menceriakan hati yg gulana >




No comments:

Post a Comment