Tuesday, November 1, 2011

Persiapan Aidil Adha...korang dah bersiap?


Dalam hujan renyai2...aku ke studio.
Amik stok tudung exclusive collection dari El Zahraa untuk Aidil Adha tak lama je lagi kan.

El zahraa hanya menyediakan koleksi tudung dari material bermutu tinggi. Tak dapeknya kat Malaysia cotton viscose El zahraa ni.{wah statement...gempak tidak?}

Yang kaler hitam dot dot ini jadi pilihan hati aku. korang nak jugak?
Boleh!!! Cantek sangat untuk Hari raye nanti..bawak jalan jalan pergi dinner pun. Cantekkk
Stok terkini dari JUMAA harga menarik hanya dari JUMAA :)
jangan lupa LIKE eh.


demi kawan kawan yang kaki makan,
sahabat tak amik untong bang seringgit dua pun membelikan kek lapis untuk jadi juadah di hari raye aidil adha nanti.
Di jamin HALAL, sedap dengan pelbagai perisa.
Aku amik sekilo dengan harga uh wow! tapi sedap dan berbaloi keenakannya.

Kek lapis perisa tembikai.
Jemput tengok ...kalau nak order bole jugak. Email eh ..Lilyjaafar@yahoo.com
hakak tolong orderkan pon boley.

Makan punya pasal, apa ada hal :)
Salam Aidil Adha buat semua keluarga yang menunaikan haji dan menjalankan ibadah korban.


Kek lapis perisa HOLICK.
dari kecik sampai besar lebar...holick holick holick. :)


Aku beli yang ini sebenonya...tapi yang dah kena potong ni bukan aku punya..zanos punya.
Pau sikit maria ..kakakakaka
Kek lapis perisa Tembikai.
Sedappppp :))

psst :: raye korban tahon ni aku tak balik utara Peranchis. 
Utara peranchis banjir kut < ayat nak sedapkan hati >


Salam Aidil Adha eh semua.



No comments:

Post a Comment