Saturday, October 15, 2011

Me & Book Fair 2011


Happy Weekend semua...

dalam hidup ini, kadang kala kerana terlalu fokus mengejar cite-cite.
Kite terleka, terlupa meluangkan quality time bersama orang yang kite sayang.

Aku tak mahu begitu.
Walaupon sibuk mengejar apa yang aku impikan. Aku pastikan ada masa aku untuk mereka yang masih menyayangi aku.

Esok kalau mereka dah tak ada masa pulak nak sayang kite.
Pasti hidup kite sunyi sepi kan.
Tak mahu la macam tu.

***

IKLAN kejap....desas desus dalam ramai ramai manusia..
"ala buku buku stok lama je nih."..
Elo! giler apa buku baru produce semalam nak jual RM8?
Agak agak la kan.
Of course la buku buku yang di jual  murah hasil daripada production tahon tahon terdahulu.
kadang kadang melampau jugak statement sesetengah umat.

Malas layan.

Aku masok pukol 2:30 pm.

1st time aku hadiri jualan buku Big Bad Wolf yang di adakan baru baru ni.
Esok last day tak silap.
Overal, tempat parking kereta yang luas memudahkan pengunjung datang.
Aku stuju tiap tiap tahun di adakan di MAEPS..ehiks Dekat la dengan office aku kan.
Lunch hour je cabut terkam buku. Suke!

Tram membaca pengunjung sarat dengan buku2 tebal mcm nak buat library juga di sediakan untuk membawa pengunjung ke parking kereta semula.
Bagus. Tak la chaos hidup aku kan.

Bile dah tengok buku lama lama...memang haus dan lapar.
Tempat berehat serta penjual sandwiches dan air juga di sediakan.
Tapi kalau dah hujan lebat, macam mana nak lepak kat bawah khemah tu jah?

Nasib baik hall besar.



Muda muda elok luangkan masa membaca, dari pada activity tak ada faedah.
Suke macam nak melompat je budak ni kan...anak sape la ni :))


Siapa tak kenal dia ni...sile pergi pasar sekarang!! hahaha


basicly harga di tawarkan memang menarik. RM 8 hard cover book memang mampu milik.
Tanamkan minat membaca itu memang baik sekali untuk anak bangsa.
Selalu2 la buat macam ni...tapi tolong tambah buku tentang ARTS yea.
buku FENGSHUI banyak2 ni apa kejadahnya.


Moms...watchout! hahaha




2nd round pusing2, buku berlonggok2 tu dah surut..giler banyak manusia dalam muka bumi ini.
Ni yang rasa nak publish book nih. tibe tibe...


Masa ni aku tgh shortlisted buku buku yang aku hambik sahaje tadi. Wah macam bawak duit ribuan ringgit kan.
Well, hakak budget shopping buku 100 sahaje. 
Alhamdulilah ada baki RM2. ehiks


Cashier punya banyak, tak de la Q panjang nak membayau macam kat Giant setiap hujung bulan kan.
Event mgmt grp yang BAGUS!



Korang dah memborong ke?
Kalau belom..baik pergi sekarang. 
esok last day tau :))

Aku keluar dari sini pukol 6:30pm


No comments:

Post a Comment